BEBEKLERİMİZ

31 Mayıs 2008 Cumartesi

CANIM ABLAM NİLAY

canım bu tablo çok hoşuma gidiyor.bana bu bloğu yaptığın için çok teşekkür ediyorum.en güzel hediyelerden birisi oldu önce bana sonra kızıma.inşallah bizde böle bir resim çekinir ve bloğumuza ekleriz.önce sen ve ben çok iyi abla kardeşlik kurduk,sonrada İLKE ve ZEHRA NİL abla kerdeşlik kuracak inşallah.senin doğumunu ben bekledim.şimdi ise sen kızınla benim doğum yapmamı bekliyorsunuz.senin ile benim hamileliğim hemen hemen aynı ve çok zor.sen mükafatını aldın şimdi sıra bende.hayrettin enişteye babalık sanada annelik çok yakışıyor.sizi çok seviyoruz.ve karnımı okşuyorum nilay teyzene ve ilke ablana yazıyorum diye.ilkeme iyi bakın.

1 yorum:

nilay dedi ki...

canım kardeşim rica ederim..çok keyifle yardımcı oldum..seninde bugünlere sağlıkla gelebilmen ve gözlerinde ki ışıltı inan benide çok mutlu ediyor.içinde yaşadıklarını,acı tatlı tüm hislerini o kadar iyi anlıyorum ki..inanıyorum ki Allah ın izniyle sizde bu tabloyu yaşayacaksınız..beeli mi olur bu sene değil ama seneye bizimde yolumuz oralara düşer :)
ee hemşeride sayılırız zaten..
iyiki o gün bana soru sordun ve yollarımız kesişti..iyi ki tanıştık..bir kardeşimde sen oldun..tanışmamızın bu kadar kısa zaman olmasına rağmen o kadar çok şey varki sana yazacak..bizim paylaşımlarımız dolu doluydu çünkü..
bol dinlen yeğenime iyi bak..
öpüyorum sizi..kucak dolusuda sevgilerimi yolluyorum Antalya dan taa amasya ya.......