BEBEKLERİMİZ

12 Haziran 2008 Perşembe

12 HAZİRAN FESTİVALİ

Bugün 12 haziran ve amasyanın festival açılışı.12 HAZİRAN 1922 'de MUSTAFA KEMAL ATATÜRK AMASYA GENELGESİNİ İMZALAMIŞ.Ve amasya bunu her sene festival şöleni olarak kutluyor.bu arada bugün sibel can amasyada konser veriyor.12 haziran festivali bitene kadar amasyada bu şenlikler devam edecek.yarında RUSYA,IRAK,MOLDOVYA ve ÖZBEKİSTANDAN bir grup genç ŞENLİKTE olacak.anlayacağınız 12 ve 22 haziran arası hergün konser ve şenlikler devam edecek.ama ben evdeyim ve sadece balkondan havai fişek gösterisini kameraya çekebildim.sibel can'ın sesi evimize geliyor ama yakından örmek ve dinlemek gibi olmuyor tabiki :(.kızıma bugün wee'nin damaklı emziğini aldım çok güzel renkleride çok cırtlak ama hoş.geçen sene bugün ben hastanede yatıyordum kan veriliyordu.ikizlerimden sonra kendime gelememiştim doğru düzgün.üzücü günlerdi ama bugün çok mutluyum çünkü kızım benimle ve az kaldı günümüze.KIZIMMM SENİ ÇOK SEVİYORUM.

Hiç yorum yok: