BEBEKLERİMİZ

8 Ağustos 2008 Cuma

HALAMDA KALDIK

Evet çarşamba günü ilk defa değişik bir evde kaldım.halamların evinde kaldık.halam bana baktı annem 2 saat boyunca deliksiz uyudu.çünki annemi hiç uyutmuyorum.hasta olacak nerdeysee.hazır eve döneceğimiz günde halam üzülüyordu bi evimize gidiyoruz diye bende ona beni unutturmayacak bir hatıra bıraktım.yattığımız koltuğuna wc mi yaptım.ama haketti.annem 2 tane alt değiştirme bezi götürdü onların üstünde değiştirmedi bende fırsat bu fırrsat dedim veeeeeee yaptım yapacağımı.
gel keyfim gell
nalan halamda hep peşimde.ee cazibeme dayanamıyorr.seviyor beni ne yapsın
artık yüz üstü yatmayı sevmeye başladım,ne yapacaksın elin mehkum annem devamlı yatırmaya çalışıyor.ben ağlasamda döndermiyor beni.boşa ağlamaktansa keyfini sürmek lazım.

prensesler bile böle yatmıyordur haa.MAAŞALLAHHHH bana:-))))

Hiç yorum yok: