BEBEKLERİMİZ

13 Ağustos 2008 Çarşamba

zehradan seçmeler

bugün seda yengem ve kızı defne geldi.hepimiz halamda toplandık.üç kafadar bir aradaydık.

defne ablamda erken doğdu.biz 36 haftalık defne ablam ise 29 haftalık doğdu.defne abla 10 güne yakın küvezde yattı,şükür ben yatmadım.defne ablam 850 gram imiş doğduğunda,şimdi MAAŞALLAHı var.
ben ilk defa randa giydim bugün.
oh oh büyümüşüm.Annannem beni böle cicilerle görünce heryerimi ısırır.
niye bende büyüksün diye yakasına yapıştım bırakmıyorum :-)))

cadılığım üstümde bugün
cicim çok yakıştı ya,tam bir kız gibi oldum
o kadar cadılığalığa yoruldum ve uyudum






öğlen olunca uyumak çok hoşuma gidiyor.gece otur,sabah uyu.




1 yorum:

cavidan dedi ki...

merhaba canım ben çocuk istiyoerumdan cavidan öncelikle maşallah allah analı babalı büyütsün.. çok tatlı bir miniş..bizimde sitemiz www.erenyesildag.azbuz.com
sevgiler..