BEBEKLERİMİZ

5 Ekim 2008 Pazar

5 EKİM 2008 CÜMBÜŞE BAK SEN :-))))



zehra,bengü ve zümra bu üç bebek bu senenin bebekleri.bu üç bebeğin babalarıda aynı senenin çocuklarıymış ve inanmazsınız 3 ailede aynı senede düğünü oldu.zehra 3 aylık,bengü 20 günlük zümra ise bugün 5 aylık oldu.inşallah kaderleriniz güzel olur.


bugün merve ablam beeni sevmeye geldi ama kendimi sevdirmedim.çok ayıp ettim ama.bana cadı lakabını takacaklar yakında :-)))))

gökhan abim zümrayı şişik yanaklı diye seviyordu benide inik yanaklı yani zayıfım diye sevmiyordu,maaşallah yanaklarım şişti ama gökhan abi gene sevmiyor beni ama bana aşkım diyor hahahayyy:-))))))

zümra maaşallahhhh yakında ayaklarını yiyecek.ayaklarını ağzına sokuyor.bugün 5 aylık oldu inşallah genç kız olduğunuz günleride görmek nasip olur.

bengü 20 günlük daha çok küçük yanakları çok öpülmekten iltahap kapmış.çok geçmiş olsun.BEBEK ÖPÜLMEZ KOKLANIRRRRRRR


ANNEMLE GENE ÇEKİŞTİK AMA BEN GALİP GELDİM GENE YEMEDİM MAMAYI :-)))))

Hiç yorum yok: