BEBEKLERİMİZ

30 Aralık 2008 Salı

25-30 ARALIK TARİHLERİ ARASINDA YAŞANANLAR


bir gün gelecek iki elimi birlikte ağzıma alacam....BEKLEYİN VE GÖRÜN.:):):):)


ah bu annemde olmasa bana yumurcak tv yi kim açacak :D:D:D:D:D


babamın eline geçti yine bu fotoğraf makinası gülmesem olmaz :):):):)


baba bak böyle de çek düz hem de gülüyorum.NASILIMMMM


ayyyyyyy tırtılımı da unutmuşummm o da görünsünnn


baba galiba ağzım böyle kaldı....


teyzeeeeee sana kaç kere dedim benimle uğraşma saçını başını yolarım diye. bak kendin kaşındın işte...

teyzeeeeeeeeee bak hala inadıma yapıyorsun...bana ne ben de bırakmıyorum saçını


bana göre yüzük getirmemiş dedem....

çok dikkatli bakmam lazımmmmm


seyhan hala da bana yardım ediyorrr.


iyi bakalım seyhan halaaa.ya da ben anneme sen de bana göre yüzük var mı ona bak....


babaaaa önümden bir çekilsende klibi izlesemmmm.seni izlemek istemiyorummmmmmm


dedemin hacdan getirdiği bebek arapça şarkı böylüyor ve dans ediyor.....


ama onun saçları benimkinden uzunnnnn.kısaltmam lazım


dedeeeeeeee.seni çok özlemişimmm.evimize hoşgeldin...


dedem kutsal topraklardan evimize geldiiiii...


hacı torunu oldummmm.büyüyünce bende dedem gibi hacı olmak istiyorummmm




ateşli olunca kendimden geçmişimmm......





saç modellerimm.koaförüm annemmmm.MODEL 1


MODEL 2

MODEL 3

MODEL 4


MODEL 5

babam ben görmesinnn.çünkü chatleşiyorummm :):):))


ya bu bilgisayar ne güzel bişeymişşşş


hangi adreslere girsem acaba ?.....

o kadar çok site var ki karar veremedimmm.....


anneeeee bakacağına yardım etsene.....

imdatttttt annem galiba bu sefer dediğini yapacak ve beni yiyecekkkk


eyvaf yine yakalandıkkk


SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNEM BENİMMMM.


öp beni anne ye beni anne :D:D:D:D


senden sonra da ben girebilir miyim neteeee.


eda halaa kamera da çekiyor bizi haberin olsunn


Allah beni nazarlardan saklasın....


çok şekerim ben yaaaaa


en güzel gülen bebek benim....

2 yorum:

nilay dedi ki...

gözünüz aydın dedeniz gelmiş..Allah kabul etsin.saç modelleriniz harika..Maaşallah fıstığıma gülünce çook tatlı oluyor..annesi bizim içinde kokulu kokulu öper misin miniciği..bu arada yeni yılınızda kutlu olsun

HALE dedi ki...

TEŞEKKÜRLER TEYZESİ GÜZEL SÖZLERİN İÇİN.KOKULU KOKULU ÖPERİM YETER Kİ SEN İSTE.SENİNDE YENİ YILIN KUTLU OLSUN :-))))))hale