BEBEKLERİMİZ

29 Ocak 2009 Perşembe

CİCİ HALALARDAYIZZZZ


işte UYUYAN PRENSES.......(ağzını yerim senin)

dayı hayrola yeni meslek ne? :)))))))

enişte dede bakıyom da keyfin pek yerinde..... iki el atsan da sen de uyumama yardımcı olsan :))))

sen bu hale düşecek adammıydın dayiii......

eeee dayı uyandı yeğen yattı :)))))))

dayııııııı yatakta az daha oynarsan benimle işe geç kalacaksın.....

yanına teyzemi bile almayan dayım beni asla reddedemez dedim. YANILMADIM.....









enişte dede beni sıkı tut ki düşmeyim :))))))

ya bu arabalar ne güzel geçiyor.büyüyünce ben de şoför olacağım....

caddelerde arabalar aklımda yumurcak tv var :):):):)

görevi teyzem aldı:)))))

ellerim uzaşmıyor yavf....

teyze kız son dakikada saçını kurtardın ya helal sana.hehehehe

cici halam benimle oyun oynuyor yaşasın en sevdiğim şey bu işte OYUNNNN.....

facebook için teyzem benden özel istekte bulundu. eeee ne yaparsın teyze anne yarısıdır....

damakları kaşınıyor galiba ağzı acayip bir şekil alıyor.

annem uyumak için gelmişti baktı ki teyzem gelmeyecek ama kısmet bu ya burda da misafir varmış. galiba teyzem gelmemekte haklıymış hep misafir hep misafir...oynarken çok güzel gülüyorum da flaşı görünce hemen suratım düşüyor benim de yavffff.....

Hiç yorum yok: