BEBEKLERİMİZ

10 Nisan 2009 Cuma

9'uncu ayıma girdimmmmmm


bugün 9 ayımıza adım atmış bulunuyoruz ve zehra nil zayıflamış maalesef 8,300 grama düşmüş ama tabiki bu kııyafetini çıkarmadan tartılmış kilosu hemen hemen 8 kilo civarına düşmüş kızım.eee ishal istifar mahvetti yavrumu.olsun canı sağolsunda sağlıklı olsun.boyu 69 baş çevresi ise 44 olmuş.MAAŞALLAH KIZIMAA :))
Doktordan çıktıktan sonra hadiye teyzemize bakmaya gittik ee büyük halamız yok eskişehire gitti kontrol etmek lazım hahahahahyytt.şaka bir tarafa hadiye teyzemizide aldık haluk dayımızda şansımıza izinli imş ve hep beraber ırmak yolu boyu yürüyelm dedik ama zehra nil 12:30 da bir uyudu arabasında eve gelince 3:30 da uyandı anlayacağınız hiç biryere bakamadı.olsun hava almış oldu ve bende ikiz abilerinin mezarları için 1 er çiçek aldım.eee yaz geldi yeşillensin oğluşlarımın mezarlarıda dimi ama:)).

baksana uykusunu aldı zilli kızım oyun istiyor şimdide ama ben ve hadiye çok yorulduk oynamaya halimiz olmadı halde kendini oynatmayı başarıyorr.
artık oyun oynamayı biliyor.sırtını bana dönüyor bir anda suratıma bakıyor hemen gülüyor.eceee diyorum bende çok seviniyor.

gülen yüzün hiç solmasın inşallahh

hiç sevmediği olay YÜZ ÜSTÜ YATMAK IĞĞĞĞĞĞĞ der gibi bakıyor.

ha gayret bebeğim azcık emekle hadii

ölürüm sanaaaaaaaaaa

nine gibi dudaklarımızı içimize soktuk :)

eceeeeeeeeeeeeeeeeeee

hadiye teyzesinin dudaklarını ve saçlarını yoldu :)

al işte teyze yeğen portresi

yaa bir daha kızımın dediklerini yapacakmısın yoksa böyle yolarr saçını

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kız benim resimleri mail olarak göndersen :))))

bu arada prensesimi öp saçımı yolsada o benim prensesim

hadiye