BEBEKLERİMİZ

8 Nisan 2010 Perşembe

BUGÜN 3 YAŞINDA OLACAKTINIZ :'((((


Ey benim adınızı
Ey benm yumuk ellerinizin tadını bilemediğim,
Ey benim öpüp yüzünü kaşık,gözlerinizin yaşlarını
Dudaklarımla silemediğim yavrularım.
Belki o kadar tatlı ki gözleriniz
Rüyasız uykulara benziyordur
Belki ılık serin baharda sulara benziyordur
Belki yıldızsız geceler gibi kara
Belki cevapsız bilmeceler gibi derin
Benziyordur ufuksuz ufuklara
Elleriniz avucumda,adınız dilimin ucunda
Oğlum BATIN biride oğlum AYAZ
Ne yazık. ne yazık ki size
Bir defacık olsun doyasıya bakamadım
Gözlerinize su gibi,uyku gibi akamadım
Ey benim adınızı
Ey yumuk ellerinizin tadını bilemediğim.
Ey benim öpüp yüzünüzü kaşını,gözlerinizin yaşını
Dudaklarımla silemediğim yavrularım.
HEP RABBİMİN YANINDA HUZURLU MUTLU OLUN İKİZLERİM.
SİZİ ASLA UNUTMAYACAĞIM YAVRULARIM.
ANNENİZ :'((((

Hiç yorum yok: