BEBEKLERİMİZ

23 Ekim 2008 Perşembe

24 EKİM PERŞEMBE












bugün ilk defa kanguruyu kullandım.Hadiye teyzem gelince annem çok sevindi çünkü annem iş kolik olunca anlarsınız.neyse teyzem beni oyun halımda oynattı.daha sonra bebek ben olunca uyumak da benim hakkım olduğundan ellerince karşılıklı sallayarak uyuttular.benim uyumamı fırsat bilen iki kuzen bulaşık yıkayıp portakal sıkmaya kalkışınca ben hemen devreye girdim ve uyandım.tabi benim sakar annem koca sıkılmış bir şişe portakal suyunu devirdi çok üzüldüm.mutfak batınca annem hırsını suçu olmayan ben ve teyzemden çıkarınca teyzem beni kanguru ile odaya götürdü.galiba o da çok hırpaladı ki anneme ikinci darbede biz vurduk.çünkü teyzem benim kustuğumu görmediği için evde öyle dolaştık.neyse canımız sağolsun.hep anneye mi uykusuz geceler olacakmış az da teyzem uykusuz kalsın.nasılsa sabah erken kalkmasını sağlayacak bir işi bile yok.eeeeeeeeee 6 ay sonra beni istese bile uyutamayacak.enişte bey götürcek onu istanbula :(:(:(:(



Hiç yorum yok: