BEBEKLERİMİZ

1 Kasım 2008 Cumartesi

26 ve 31 ekim arası yaşananlar


Yaramaz kızım oyun oynayarak mama yiyor.eeee keyif çocuğu bizim ki :-)))

aşkım 4.üncü ayına giriyor 10 gün sonra ve 3 gün önce emzik emmeye başladı.çok yakışıyor cicime yerim senin o ağzına

gene elde sallanıyor benim kızım

Babayla oyunlar oynuyorlar

baba çok mutlu oluyor.ee 6 senenin acısını çıkarıyor babasıda.(İKİNİZİDE BÖLE MUTLUGÖRMEK BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR.HEP BÖLE GÜLÜN İNŞALLAH)

29 ekim rahmetli babannemizin doğum günü imiş.Doğum günün kutlu olsun babanne.bugün dedemizin hacı mevlütü vardı.hem dedemize yazsinler okundu,hemde babannemizin ruhuna doğum günü hediyyesi olarak yasin okundu.(BABANNESİ OĞLUŞLARIMA İYİ BAK ORADA,MEKANINIZ CENNET OLSUN)

annem bana hamileyken yatmak zorundaymış ve eda teyzemin annem ve benim üstümde çok iyiliği olmuş.teşekkür ederiz.ee bende teşekkürümü onunla yatmakla ödüyorum.

eda teyzem beni kapadaki boncuklarla oyaladı,o sıradada annem büyüklerden bir kaç kişiyi eve toplayım mevlüt için yemek yaptırdı.HERKEZİN ELLERİNE SAĞLIK.



Ah şu elim bir girse ağzımın içine :-)))

ay ne tatlı şeymiş bu el dedikleri şey

annem,arda abim,halam ve ben yampaşa mevlüt için eksik olanları almaya yani alış_verişe gittik.hava güzel olduğu için benide götürdüler.

sitemizden bir kaç teyze beni görmeye gelmek istemiş annemde kabul etmiş.bir sürü cici geldi bana.getirdikleriniz için teşekkür ederiz .

BEN ÇOK GÜZELİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Canım yavrum büyüyor MAAŞALLAHHHH















CANIM KIZIMLA BUGÜNLERDE PEK İLGİLENEMİYORUM.KAYINPEDERİM HACCA GİDİYOR GELEN GİDEN ÇOK OLUYOR VE ZEHRA NİL'İN BEBEK GÖRMELERİDE VAR.HEPSİ ÜST ÜSTE GELDİ VE KIZIM ÇOK YARAMAZ ÇOK YORULUYORUM ONDAN İŞLERİM BİTTİKDEN SONRA NASIL YASTIĞA BAŞIMI KOYDUĞUMU BİLMİYORUM,ONDAN DOLAYI BLOĞUMUZA HERGÜN RESİM EKLEYEMİYORUM.CANIM KIZIM BENİM SENİ SEVİYORUM

Hiç yorum yok: